Kesişen Hayatlar Kafesi- Deborah Smith, Yurt Dışı Yorumlar(4. Gün)







Kesişen Hayatlar Kafesi- Yurt Dışı Yorumlar

Turumuzun son gününden merhaba! Bugün "Yurt Dışı Yorumlar" ile geldim. Uzun zamandır yapmıyordum, özlemişim... Keyifli okumalar dilerim ve hatırlatmak isterim ki çekilişimizin bitmesine kısacık bir zaman kaldı. Acele edin katılmak için :)






Kadınların güçlenmesi, güzellik, yeni başlangıçlar, sevgi, güven, benlik duygusu ve daha pek çok şeyi içeren bir kitap. İçinde ne ararsanız bulabileceğiniz tarzda yani. Yaşam ve yaşamın iniş çıkışları var içinde. İlk başladığımda fazla ilerleyemeden bıraktım. 50 sayfa kadar okuduktan sonra komodinin üzerine koymuştum. Bir süre sonra yeniden elime aldığımda ise büyülendim sanki. Okurken kendimi hayatla ilgili, ilişkilerle ilgili sorgularken buldum. Hayatımda yaptığı değişiklikler açısından oldukça sevdiğim bir kitaptı.






Benim okuduğum ilk Deborah Smith kitabı oldu Kesişen Hayatlar Kafesi. Çok fazla bir şey söyleyemeyeceğim aslında kitap için, çünkü kelimelere yeteri kadar anlam yükleyebileceğimi sanmıyorum. Kitabın sonuna kadar kendimi sadece kitaba verdim ve dünyadan soyutlandım sanki. Kitabın potansiyelini başından hissetmiştim çünkü. 

Kitabın konusu, karakterleri ve yazarın üslubunu çok sevdim. Daha bile fazla olsa okuyabilirdim, karakterlerle biraz daha zaman geçirmek isterdim. Özellikle de fırtına dindikten sonraki kısımları.






Benim puanım 3,5 oldu bu kitap için. Bu hayatta yaşanabilecek en korkunç şeylerden biri olan trafik kazasını yaşayan bir grup insanın komik halleriyle yer aldığı bir kitap. Zorluklara rağmen karakterin bunu aşmasını okuyoruz. Hem erkek hem de kadın o kadar eğlenceli ki yaşanan dramı geride çabucak geride bıraktırıyor. Tam olarak “oku ve kendini iyi hisset” tarzı bir kitaptı anlayacağınız.




Yolda uykuma yenik düşmemek için kindle’a attım ve yola öyle çıktım. Sırf romantizm için bile okunur diyerek yanıma almıştım. Ama beklentimin biraz aşağısında kalan bir kitap oldu. İlgimi uzun süre üzerinde tutmakta zorlansam da bitirdim :)




Deborah Smith’in kitaplarını daha önce severek okumuştum ama bunu okurken baya zorlandım ve nihayet bitirdim. Bana hitap etmeyen tek kitabı bu oldu.

2 yorum:

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI