Hilekar- R. Gaye Önel, Karakter Söyleşisi(3. Gün)

Hilekar- R. Gaye Önel


Yepyeni bir blog turdan daha herkese merhaba :) Bu kez bir ilki gerçekleştirdik biz, Kitap Gurmeleri ile ortak yapıyoruz turumuzu. Birlikte bir şeyler yapmaktan kendi adıma çok mutlu oldum ve pek tabii hepsini tanıma fırsatı bulduğum için de.

Şimdi gelelim karakter söyleşimize :)


İlk olarak Aidan ile başlayalım...


RKBT&KGBT: Bir iblis olarak bir avcıyı kurtarmak nasıl bir duygu? 
AIDAN: Avcı ya da değil, Cassie benim ilk kurtardığım kişiydi. Genelde insanları tehlikeli durumlardan kurtarmam aksine onları tehlikeli durumlara sokan benimdir. Cassandra bu açıdan beni yeni bir farkındalığa sürükledi. 

RKBT&KGBT: Koskoca şeytanın varisi olarak, ölümlü bir fareden etkinlenmek nasıl bir his? 
AIDAN: Bu beni...aciz hissettirdi. Aşk, şehvet ya da sevgi tüm bu duygular bir şeytan için oldukça karmaşık duygular. Benim hayatımda duygu yoktur. Çünkü duygular kişiyi zayıf kılar. Ben zayıf değilim. 

RKBT&KGBT: Aidanın intikam planları arasında neler var? 
AIDAN: Bir ölümlü gibi intikam planları peşinde koşmuyorum ama ödül-ceza sistemini destekliyorum. Bana göre bireyler yaptıklarının sonucuna katlanmalı. Cassandra yaptığı şeyin cezasını ödeyecek.şimdilik sadece bu kadarını söyleyebilirim. 

RKBT&KGBT: Kıskançlık nasıl bir duygu? 
AIDAN: Berbat bir duygu. İnsan gibi hissettiriyor. Ve ben insanlardan nefret ederim. 

RKBT&KGBT: Yazara söylemek istediğin bir şeyler var mı peki? Seni soktuğu bu durumlar için. 
AIDAN: Gaye ne yapacağını iyi biliyor. Tek tesellim Cassie'ye bir şekilde bunu ödetecek olması. Yoksa yanına mı bırakacak? Hey bir dakika bırakmaz değil mi? 

RKBT&KGBT: Gelecek kitaplar için beklentilerin neler? 
AIDAN: Sonunda tahtıma oturmak istiyorum. Hepimiz biliyoruz ki gerçek lider benim. Hilekarlara krallığımda yer yok.


Söz sırası Cassie'de...


RKBT&KGBT: Bir iblis avcısı olarak bir iblis tarafından kurtarılmak nasıl bir duygu? 
CASSIE: İblis tarafından derken beni kurtaran bir dev olsaydı tabii daha farklı hissedebilirdim mesela gururum kırıldı derdim ama Tanrı aşkına Aidan'dan bahsediyoruz! Bu sadece hoş hissettirebilir. 

RKBT&KGBT: Aşık olduğu adam ona düşman gözüyle bakarken şimdiki planı ne,neler yapacak? 
CASSIE: Hakettiğim yere gelmek istiyorum. Yeni bir dönem başlıyor. Lideri değiştirmenin zamanı geldi. 

RKBT&KGBT: Gelecek kitaplar için beklentilerin neler? 
CASSIE: Gelecek kitaplarda sanıyorum hakkımdaki bir çok gizem çözülecek. Ayrıca diğer romanın karakteri Misha ile karşılaşacağız. Cehennem cadıları yeni düzende ihtiyacımız olan bir şey.


Benden şimdilik bu kadar diyorum ve cuma günü yorumumla birlikte geleceğim. Çekilişimize katılmayı unutmadınız değil mi???


2 yorum:

  1. Merhaba takipteyim, bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI