7 Blog 7 Kelime 7 Kitap

7 Blog 7 Kelime 7 Kitap


 Yeni bir etkinlikten herkese merhaba. Uzun zamandır bir etkinliğe katılmıyordum ve özlediğimi fark ettim :) Bu kez yedi blogger toplandık, yedişer kitap seçtik ve hepsini yedişer kelimeyle anlattık. Ben düşünürken çok eğlendim umarım siz de okurken eğlenirsiniz. Unutmadan beni de bu etkinliğe davet arkadaşlarıma çok teşekkür ederimmmm :))

Gelelim seçtiğim kitaplara....


Atatürk'ün Aşkı Latife


Atatürk, Latife Hanım, aşk, dostluk, hastalık, bakış, madalyon




Ben, Malala


Pakistan, eğitim, okul, silah, terör, azim, kızlar


Öksüzler Treni


Amerika, dostluk, sır, çocuk, tren, aile, umut



Mavi Tutku


İtalya, Rönesans, resim, ressam, ihanet, manastır, tılsım



Akıllı Kadınlar Yanlış Seçimler


kadın, erkek, aşk, hata, psikolog, evlilik, ilişki




Kız Gurusu




güzellik, kadın, estetik, aldatma, kilo, diyet, ameliyat



Kelebekler ve İnsanlar


engelli, aşk, kaçakçılık, koleksiyon, efsane, kelebek

2 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar seçmişsin. Özellikle Ben Malala kitabını merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm :)) "Ben, Malala" benim hala etkisinde kaldığım bir kitap hatta dergi yazım için de onu seçmiştim. Özellikle okunmalı diyorum ben :))

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI