Tatlı Sır- Jamie McGuire, Yurt Dışı Yorumları(4. Gün)

Tatlı Sır- Yurt Dışı Yorumlar

38. blog turumuzun kitabı "Tatlı Sır" oldu ve turumuzun dördüncü gününde sırada yurt dışı yorumlar postu var. Seveni de var sevmeyeni, beğeneni de var eleştireni de. Bakalım neler demişler kitabımıza? Bu arada Tatlı sır Goodreads sitesinde 4.18 puan almış. 24609 oylama yapılmış ve 3776 da yorumu var.









Bu kitapla Jamie McGuire yine yaptı yapacağını! Beautiful Disaster kitabından sonra bu kitaba da bayıldım. Cami ve Trent’i ilk kitapta okumuş ve zaten genel itibariyle karakterlerini sevmiştim ama aşkını okumak başkaydı. Özellikle de Travis’in yer aldığı kısımları okumak çok zevkliydi. Bu küçük anları okuyunca diğer kitapları tekrar okumak istedim. 

Camille’i hem karakter olarak sevdim hem de olayların içindeki rolünü. Ve o son!!! Son sayfada o sonu okuyunca öldüm sandım. Tıkandım kaldım o sonda, çok mantıklı bir kurgu olmuş sonu. Maddox kardeşlerden daha fazla okumak için sabırsızlanıyorum.











Oldukça severek okudum bu kitabı. Beautiful Disaster kadar olması mümkün değil tabii, orada Travis vardı çünkü. Bu kitabın tek eksiği bence daha az olayın olmasıydı. Onun dışında genel işleyişini sevdim. Hatta arada Travis ile ilgili geçen şeylerin olması çok iyiydi. Trenton aksiyon adamı olmasa da iyi bir aşık!!! Cami ile ilgili aklıma takılan bir şey var ve sanırım onu da diğer kitaplarda öğreneceğim. O yüzden de yeni kitaplar gelsin diyorum.











Beautiful Disaster ve Walking Disaster benim favori kitaplarım. Haliyle Trenton’ın kitabını da heyecanla bekliyordum. Evet tüm Maddox kardeşleri seviyorum ama Trent inanılmaz bir adam! Çok tatlı, fazla sevilesi hem de! Benim için tek sorun sanki kitap Trent ile ilgili değil gibi olması. Muhtemelen kitabın çeyreğinde Trent vardı ve ben onu daha çok okumak isterdim. Haliyle kitaba yoğunlaşmam zor oldu. 

Jamie McGuire benim yine favori yazarlarımdan ama bu kitabı favorim değil ne yazık ki. Ve o son öyle olmamalıydı!











Sanırım kimsenin beklediği gibi bitmedi kitap. İlk kitapla karşılaştırmak doğru değil elbette ama onu okuduktan sonra daha farklı bir son beklerdim kesinlikle. Bir de olaylar sanki yavaş ilerledi. Söz konusu Trenton olunca daha fazla olay bekledim sanırım. Bu kitabın dezavantajı beklentinin çok çok aşırılarda geziyor olmasıydı!











Uzun zamandır beklediğim kitaptı ve sonunda okuyabildim. Son sayfaya kadar da aynı heyecanla okudum ancak son sayfaya geldiğimde tüm hevesim kaçtı. Jamie bize bunu yapmayacaktı, “Beautiful Disaster” kitabından sonra seri böyle devam etmemeliydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI