İki Hayat Arasında- Jessica Shirvington

İki Hayat Arasında


Sayfa Sayısı: 320
Yabancı Yayınları
2014
20 tl


Kitap Tanıtımı

Mükemmel hayat mı?
Yoksa mükemmel aşk mı?
Sen seç. Sabine herkes gibi değildi. Kendini bildi bileli, iki hayatı vardı. Her yirmi dört saate bir Değişim geçiriyor ve her günü iki kere yaşıyordu. Mükemmel Hayat. Wellesley'de, Sabine istediği her şeye sahipti: cazibeli arkadaşlar, şık kıyafetler, başarılı bir okul yaşamı, herkesin birlikte olmak istediği bir sevgili ve göz kamaştırıcı bir gelecek... Mükemmel Aşk.

Roxbury'de Sabine'in bambaşka bir hayatı vardı: maddi zorluklar çeken bir aile, serseri arkadaşlar ve sırrı ortaya çıktığında başına gelen korkunç olaylar… Ama sonra Ethan'la tanıştı. Yakışıklı ve ilgi çekiciydi; üstelik Sabine, daha önce hiç kimse için böyle şeyler hissetmemişti.

Tüm istediği tek bir hayat yaşamak olan Sabine, bu nihayet mümkün gibi göründüğünde, amacına ulaşmak için bir dizi tehlikeli deney yapmaya başlamıştı. Ama kendisine inanan tek adamı ve geri kalan her şeyi riske atmayı göze alabilecek miydi?




Kitap Yorumu


Tanıtımını okuduktan sonra okumam dediğim kitaplardan biriydi İki Hayat Arasında. Zira içerisinde fantastik şeylerin olması hiç ama hiç ilgimi çekmemişti. Sırf can sıkıntısına kuzenimin getirdiği kitaptan iki bölüm okudum ve tabii sonrasında hemen facebooka gelip RKBT kızlarına sordum, okuyan var mı diye. Eğer sonuna kadar böyle gidecekse okuyacaktım ve kızların yönlendirmesiyle devam ettim. Teşekkürler kızlar :D 

Sabine’in iki hayatı var ve o her günü iki kez yaşıyor. Bir gün Wellesley’deki ailesi ve arkadaşlarıyla yaşıyor gece on iki olduğundaysa onun deyimiyle bir değişim yaşıyor ve aynı günü bu kez de Roxbury’deki ailesi ve arkadaşlarıyla yaşıyor. 

Wellesley’deki hayatında her şey yolunda gidiyordur. İyi bir ailesi, popüler arkadaşları ve de okulun en yakışıklısı olan Dex’le görünürde mükemmel olan bir ilişkisi vardır. Roxbury’de ise işler o kadar da yolunda gitmemektedir. Maddi zorlukların dışında biraz da sorunlu bir ailesi vardır. Ancak küçük kız kardeşi Maddie onun her şeyidir. 

İki yaşam arasında kalmak Sabine için oldukça zordur. Kendisini hangi yaşama ait olduğunu bir türlü bulamaz ve bu durum işleri içinden çıkılmaz hale getirir. Bir gün metro merdivenlerinde düşüp kolunu kırar ve asıl karmaşanın başlangıcı bu olay olur. Bu olayla birlikte kendisinde oluşan bir takım değişiklikler keşfeder. Bu keşifle birlikte değişikliklerin durumunu ölçmek için testler yaparken Roxbury’deki hayatı tam anlamıyla sıkıntıya girer. Oradaki hayatının çekilmez olduğunu düşünürken karşısına çıkanlarla belki de fikri değişir, kimbilir! Wellesley’de ise görünürde her şey güzeldir. Yapılan planlar ve diğer hayatın sıkıntıları için çözüm bulmaya çalışarak geçer günleri. 

Her bölüm sonunda hayır ama burada bitemez dedim. Her yaşam en merak edilen yerde bırakılmış ve tekrar oraya dönebilmek için sabırsızlandım. Son 15-20 sayfa kaldığında okuduklarım şok etti beni, böyle bitemez derken asıl şoku sonda yaşadım! 

Yazar ilk sayfasından son sayfasına kadar temposunu hiç düşürmeden işlemiş konuyu. Başladıktan sonra bitirene kadar bırakmak mümkün olmuyor. Kapattığınızda ise keşke bu kitap seri olsa da devamını okuyabilseydik diyorsunuz. İçinde fantastik şeylerin olacağı bir kitabı bu derece seveceğimi biri söyleseydi, kesinlikle inanmazdım ama oluyormuş işte :D Uzun lafın kısası tarafımdan şiddetle tavsiye edilir!

Benim puanım;

6 yorum:

  1. Ben çok fazla böyle kitaplar okumuyorum ama bu ilgimi çekti not aldım yorum için teşekkürler... birde eğer sakıncası yoksa (yani özel bir şey değilse) RKBT kızları ne demek?? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim Gül Hanım :) Ben bir tur grubuna dahilim ismi Renkli Kalemler Blog Tur ve kısaltma olarak RKBT'yi kullanıyoruz :) Fantastik kitaplarla hiç aram yoktur benim ama bu kitabı her gördüğüm insana rahatlıkla tavsiye ederim :))

      Sil
    2. Romanı okudum hakikaten çok güzelmiş teşekkürler :)

      Sil
    3. Beğenmenize çok sevindim Gül Hanım :)) Ayrıca bunu benimle paylaştığınız için de çok teşekkürler :))

      Sil
  2. Elimde mevcut, okumak için yanıp tutuşuyorum! *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ezgi Hanım :) Bence vakit kaybetmeden başlayın zira çok güzel bir kitaptı <3

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI