Hissiz- Lemariz Müjde Albayrak, Kitap Yorumu(3. Gün)

HİSSİZ


Sayfa Sayısı: 528
Postiga Yayınları
2014
25 tl


Kitap Tanıtımı

Aşkın en derinden, inkâr edildiği yerden ortaya çıkışı! Kendilerini ve birbirlerine duyduğu aşkı çığlık çığlığa ve sessizce inkâr etseler de, aşkları ortalığı yakıp kavuruyor!

Alexander, hissiz, acımasız, yakışıklı, güçlü ve zengin… Daha küçücük bir çocukken öğrendi bütün bu özelliklere sahip olabilmeyi. O hislerini acımasızca rafa kaldırmış, kendi sonuna doğru ilerliyordu. Ama bilmediği, her sonun bir başlangıca gebe olduğuydu. Heaven karşısına çıktığında bütün inançları ters yüz olurken, kendi sonu birdenbire başlangıcı olduğunda ne yapacağını elbette bilemezdi.

Heaven; masum, saf ve kırılgan bir papatya… Cennetten gelen bu sessiz melek, tüm korkularını kendine zırh yaparak kökleri ile tutunduğu topraklarında, Alexander'ın fırtınasına karşı direnirken, bir aşk ateşi yakmak için geldiğinde asla tek bir yananının olmayacağını bilemezdi.Var olmadığını zannettiği kalbi boğulurcasına çırpınırken soluksuz kalarak tekrarladı: "Hissetmiyorum, hissetmiyorum, hissetmiyorum…"


Kitap Yorumu



Hissiz… Hissetmiyor… Hissetmeyecek… Bu alt başlığı okuduktan sonra ‘Eyvah eyvah!’ diye geçirdim içimden, kitabın sonuna gelindiğinde kesinlikle bir adamın ayarlarıyla oynanacak. Sonra da ‘O kadar da iddialı olmasaymış, kendi suçu.’ dedim. İçten gelen bu derin intikamcı hislerle başladım kitaba. Kimin ve neyin intikamı derseniz, onu ben de bilmiyorum :) 

Alexander, nam-ı diğer şeytan. Otuz iki yaşına gelmiş, başarılı bir iş adamı. Büyük balığın küçük balığı daima yuttuğu bu düzende büyük balık olmayı başaran ve haliyle küçüklerin canına okuyan bir adım. Geçirdiği sorunlu çocukluğuyla başlayan ve acımasız iş dünyasıyla devam eden hayatı ona hissetmemesi gerektiğini vurgulamış. Hissetmediğin sürece kimse seni kıramaz ya da üzemez felsefesiyle yaşayan bir adam olmuş. Tabii bu sadece sözde kalıyor, etten kemikten hangi insan hissetmez ki? Hissettiğini kabul etmesi için ya da hissettiğini ona fark ettirecek bir kırılma noktasına ihtiyacı var huysuz patronun. 

Heaven, korkak bir kız. Konuşmaktan, söyleyeceklerinden, söyleyemeyeceklerinden ve hatta kendi sesinden bile korkan biri. Yirmi üç yaşın vermiş olduğu tazelik ve Allah’ın ona bahşettiği güzellikle dikkat çeken biri aynı zamanda. Onun etrafında koruma kalkanı oluşturan dedesi olmasa hayat onun için cidden zor olabilirmiş. Ancak bu kalkanı delmeli ve gerçek hayatla tanışmak zorunda artık Heaven. 

Hikayemiz böyle başlıyor işte. Biri diğeri için kırılma noktası olurken, diğeri de koruma alanına kocaman bir delik açan kişi oluyor. İkilinin nasıl bir araya geldiği ve neler yaşayacağını merak ettiyseniz eğer sizi en yakın kitapçıya doğru alalım :) 

Son zamanlarda okuduğum kitaplarda nedense hep yan karakterleri çok sevdim. Bu kitapta da bu bozulmadı ve Adrian’a bayıldım. Hatta aşırı bir bayılma durumu söz konusu olabilir :D Onun ayrı bir hikayesi olduğunu bilmek sanırım biraz meraklandırıyor. Alexander ve Heaven içinse özel bir yorumum olmayacak. Başta da belirttiğim gibi biri saf ve korumasız bir kızken diğeri feleğin çemberinden geçmiş huysuz ve acımasız bir adam. Ama onları da sevdiğimi belirtmeliyim ama kalbimin tahtı Adrian’da tabii ki <3 

Kitabın işleyişi konusundan kaynaklı olarak tahminlerinizi doğru çıkarıyor. Araya katılan bir takım aksiyon unsurları var ki bu olayların sonuçlarını görsek de sebepleri havada kaldı. Sanırım gelecek kitaplarda öğreneceğiz bunu. Sürprizlerin beklemediği ama yine hevesle sonunu beklediğiniz kitaplardan biri olmaya aday “Hissiz”. 

Kitapla ilgili genel olarak tek bir eleştirim olacak; yazım hataları. Sizi okurken rahatsız edecek ya da keyfinizi kaçıracak hatalar olmasa da insanın gözüne batıyor. Söylemeden geçemeyeceğim bir nokta daha var ki o da puntosu. Okumak için ideal ve dünyaya şaşı baktırmayacak şekilde seçilmiş. Son dönemde çıkan kitapların aksine okuması oldukça kolay oldu, yayın evine ayrıca teşekkür ederim bu seçim için.

 Ben kitabımı bitirdim ve yorumladım. Şimdi ise sıra siz de, okuyacak olanlara keyifli okumalar dilerim.

Benim puanım;



Son olarak hem rafflecopter hem de facebook sayfamızdaki çekilişlerimiz devam ediyor, katılmayı unutmayın!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI