Mimlendimmmm 2 :)

Mimlendimmm 2 :)


Herkese merhaba :) Bu hafta benim mimlenme haftam sanırım, baya bir beyin fırtınası yaptım. Bu kez de Yamak'dan Burçin ve Okuma Köşem Buse tarafından mimlendim ve en sevdiğim kitap kapaklarını seçtim. Bakalım nelermiş onlar?


1-Tam anlamıyla içeriğini yansıtan bir kapak :))



2- Birisi kafe mi dedi?



3- Kapağına vurulduğum bir kitap, eskiden sakızlardan çıkan resimler gibi değil mi?



4- Renkler bu kadar mı güzel durur birlikte?



5- Sevdim seni de ben ya :D



6- Saf ve temiz, daha ne olsun!!!


7- O balkonda olan ben olmalıydım ama :(


8- Beni o sandalyelerden birine koysanız, yanıma da kocaman bir semaver ve kolilerce kitap, olmaz mı?



9- O fincan benim olsun ama :))



10- Mor olacak ve güzel olmayacak mümkün mü?



Bu mim bir süredir yapılıyor ve kimler yapmadı bilmiyorum, yapmayan ve postu gören herkesi mimledim ben de :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI