Mimlendimmmmm!!!

Mimlendimmm!!!


Herkese merhaba! Uzun zamandır mimleniyorum ama zamansızlıktan yapamıyordum. Bu kez de İlle Kitap bloğunun sahibi İnci ve Kitap Meltemi'nin sahibi Meltem tarafından mimlendim, kendilerine çok teşekkür ederim :) Şimdi sorulara geçelim :)

1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?

Seri kitapları okumaya seviyorum ancak bitmiş seriler olursa. Zira bizde ömür bitiyor seriler bitmiyor :D O sebeple bitmiş seriler diyorum bu soruya.

2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?

Kadın yazar ya da erkek yazar gibi bir ayrımım olmadı hiç. Duyguları hissettirebilen, orijinal konuları işleyen her yazar başımın tacı :D

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı internet zerinden kitap almak mı?

Kitapçıya gidip seçmeyi isterdim aslında ama internette fiyatlar daha uygun olduğundan, üzülerek internet diyorum :/

4-Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?

Ya mümkünse kitapları ellemeseler de kitap olarak kalsa olmaz mı? Yaprak Dökümü'nden sonra hele dizi hiç yapmasınlar filmler ondan kat kat daha iyi oluyor!

5- Günde 5 sayfa kitap okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?

Tabii ki de haftada 5 kitap ama bu koşturmaca içinde ne derece mümkün bilemedim!

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak?

Mümkünse eğer profesyonel olmayan kimse yazar olmasın, profesyonel olmayan kimse yorum yapmasın. Hangisini iyi yapıyorsam o olmalıyım bence.

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?

 Zor bir soru olmuş bu. Yeni şeyler okumayı elbette isterim ama bazı baş ucu kitaplarıma ne zaman ihtiyacım olduğu belli olmuyor pek.

8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?

Kesinlikle kitap satıcısı olmak diyorum. Gelen kolileri açmak, raflara dizmek, o kokularını duymak harika bir his olsa gerek :)

9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı?

Yeni dünya düzenine uyum sağlayabilmek için maalesef sürekli koşturuyoruz ve arada kalan kısa zamanlarda da dünyayı yeniden keşfetmeye gerek yok, favori türden vazgeçmem :D

10- Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece ekitap okumak mı?

Evdeysem fiziksel kopyayı tercih ediyorum ancak yolculuklarda ideal olan kesinlikle ekitaplar. Taşıması kolay, okuması pratik :)


   Bu mim epeydir yapılıyor ve yapmayan kaldıysa ben de onları mimliyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI