Deli Dolu Bir Yaz- Toni Blake

Deli Dolu Bir Yaz


Sayfa Sayısı: 370
Nemesis Kitap
2012
20 tl

Kitap Tanıtımı

Destiny serisiyle tanışın...

Harika bir evlat... Okulun en başarılı öğrencisi... Mükemmel bir eş...

Jenny Tolliver hayatının her döneminde iyi bir kız olmuştu ama bu ona hiçbir şey kazandırmamıştı. İşte şimdi de ilk aşkıyla yaptığı evlilik, adi bir aldatma hikayesiyle sona ermişti. Destiny, doğup büyüdüğü, göl kıyısındaki o mükemmel kasaba ona kucak açabilirdi. Orada, aklındaki bütün soruların cevaplarını aramaya başlayacak ve kendine yeni bir yol çizmeye çalışacaktı.

Destiny'de karşısına kasabanın kötü çocuğu Mick Brody'nin çıkması ise tam anlamıyla sürpriz olmuştu. İyi kızla kötü çocuk buluşmuştu. Onları bir araya getiren sır ise hem tehlikeli hem de tutkulu olayların başlangıcı gibiydi.

Deli dolu bir yaz onları bekliyordu...


Kitap Yorumu

Uzun zamandır kitaplığımda olan ve okumak istediğim kitaplardan biriydi “Deli Dolu Bir Yaz”. Ama o kadar istemesem de olurmuş yani, matah bir yanı yokmuş kitabın. 

Jenny Tolliver iyi bir kızdır hem de her yönden. İyi bir öğrenci, iyi bir öğretmen, iyi bir evlat… Mick Brody ise tam aksine kötü biridir. Sabıkalıdır da aynı zamanda. Jenny yıldızları izlemek için Mick’in arazisine girdiğinde karşı koyamadıkları bir çekim oluşur. Bu çekimin aşka dönüşme süreci anlatılıyor kitapta. 

Konusu anlatılınca kulağa hoş gelse de kitabı okuyunca aynı duygular içinde değildim. Zira yarısına geldiğimde bile hala başlangıçtaki yerdeydi. Gerçi son 20-30 sayfa dışında hep olduğu yerde saydı. Basit, sıradan ve tekdüze bir ilişkiydi okuduğum ve harcadığım vaktime acıdım. Sevmediğim için okuyasım da gelmedi günlerce süründü kitap. Akıcı bulmadım zaten olay da yoktu. 

Yazarın ikinci kitabının daha iyi olduğunu söyleyen arkadaşlarım oldu ancak almamış olsaydım “Aşkların Son Durağı” kitabına da şans vermezdim. Aldığım için okuyacağım ama vasat bir ilk kitaptan sonra pek bir şey de beklemiyorum. Tavsiye konusunda ise yorumsuzum :)

Benim puanım maalesef ki;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI