Pabucumun Ajanı- Asude

Pabucumun Ajanı- Asude


Sayfa Sayısı: 504
Ephesus Yayınları
2014
25 tl

Kitap Tanıtımı

Ben Deniz Akın; Fiyasko Birlik Başkanı, yirmi beş yaşında, babasının kızı, annesinin kız kurusu, ekonominin niteliksiz iş gücüyüm. Klasik bir dünyalı, yurdum insanı, fazlaca dağınık ve meteliğe kurşun değil, ancak palavra sıkan beş parasız biriyim.

Tuna Üstüner ise 'Enler' listesinin zirvesinde bir yakışıklı, holdinglerin genç veliahdı, titiz ve disiplinli tam bir Kurumsal Kasıntı. Ben bir enkazsam o bir saray, ben bir köleysem o bir kral, ben bir esintiysem o bir tufan. Ve o benim hem felaketimin, hem de kurtuluşumun adı.

Bizim hikâyemiz nefretle başlayıp, şiddetle devam ederek, aşkla yol aldı. Beni şirketinden kovması hiçbir şey ifade etmiyordu, çünkü kanunlar bizi birbirimize mecbur bırakmıştı. Tuna her gün beni görecek ve ben her gün onun aşkıyla savaşacaktım. Bu aşk çıkmazının ortasında onu mahvetmek için tutulan bir ajan olduğumu ise çoktan unutmuştum.
Hem de onunla evlenecek kadar!


Kitap Yorumu


Asude daha kitapları çıkmadan ilgimi çeken yazarlardan biriydi. Gül ve Avcı’yı almaya niyetlendim ama okuduğum birkaç yorum yüzünden vazgeçtim. Ancak “Pabucumun Ajanı” çıktığında merakımı bastıramayıp aldım. 

Deniz tam anlamıyla çatlak bir kız. Ne ağzından çıkanı kulağı duyuyor ne de geri adım atmasını biliyor. Dediğim dedik kıvamında ve kalbinin kırılması bile ona engel olamıyor. 

Tuna ise Deniz’in aksine oldukça otoriter ve otokontrolü yüksek bir adam, tabii bu durum söz konusu Deniz olmadığında geçerli. Deniz’in her hareketi ya da ona sakarlığı demeli, namı diğer Uranüslüyü çileden çıkarıyor. 

Her zaman kibarlığını koruyabilen bir adam olan Tuna, Deniz’i görünce resmen mahalle kabadayısına dönüşüyor. Taramalı modunda hakaret ediyor kıza, Deniz de onca laf işitiyor ama yok çenemi az tutayım diyemiyor. Hikaye bu bağlamda devam ediyor ve tabii ki sonu peri masalına bağlanıyor. 

Kitabın hikaye örgüsünü sevmeme rağmen karakterlerini hiç sevmedim. İkisi de oldukça aşırı uçtalar ve benim tercih edeceğim tarzın dışındalar. Onun dışında kitapta havada kalan birkaç şey var ve umarım ikinci kitapta onların cevabını bulabilirim. 

Kitabı okuduğuma memnunum zira oldukça merak ediyordum yazarı, okuyunca öğrenmiş oldum. Beğeneni, seveni çok olsa da bana pek hitap etmedi ama itiraf etmeliyim bazı noktalarda ben de çok güldüm. Karakterleri bu derece sivri olmasaydı severdim sanırım. Okuyacak olanlara keyifli okumalar dilerim.

Benim puanım;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI