Hasar Kontrol- Denise Hamilton, Yurt Dışı Yorumlar ve Çekiliş(3. gün)

Yurt Dışı Yorumlar 


Yurt dışı yorumlardan herkese merhaba :) Bu seferki yorumlarımız Hasar Kontrol için geliyor, keyifli okumalar dilerim :)



     

Hem gizemli hem de psikolojik bir romandı. Bir film izler gibi ilk sayfalardan içine çekildim ve son sayfaya kadar etkisinden kurtulamadım. Karakterler iyi derecede çizilmiş, oldukça inandırıcı ve son derece şık virajlarla dolu kitap. Ayrıca bu PR şirketini oldukça büyüleyici buldum. Sonunda ne olacağını merak ederek elden bırakılmayan bir kitap. Bir sonraki adımda ne olacağını merak ediyorsanız sizi yazarımızın kitabını okumaya davet ediyorum.





Kitabı alırken ve okumaya başladığımda yazarımızın her zaman yazdığı gizemlerden birini okuyacağımı sanmıştım ve kitap bittiğinde benim için büyük sürpriz oldu, beklediğimin tam dışındaydı. Tüm bu kitaplarda olayın iki tarafı vardır ve iki ve bu kitapta iki taraf da oldukça nazik şekilde anlatılmış. Orta düzey iş bitirici kızımız ve yaşanan skandalları öğrenmek için hemen kitaba buyurun.





İyi bir gizeme sahipti kitap. Okuduğum yorumlardan sonra daha yoğun daha farklı bir gerilim beklemiştim. Kitap gerginlikten ziyade fazlaca gizemliydi. Yine de bütün olarak iyi bir hikayeydi. Sayfaları hızlıca çevirip okuyabileceğiniz bir kitap, iyi bir gizem okumak isterseniz tavsiyemdir.




Kitap travmalarla nasıl akılca baş edileceğinden bahsediyor. Ve bu anlamda ilginç bir kitap olmuş. Bazı bölümlerini ise gerçekten çok sevdiğimi ve çok önemsediğimi itiraf etmeliyim. Ancak kitabın kapağındaki kadının hayatını okuyacağımı sandığımdan biraz hayal kırıklığına uğradım. Kadın karakterlerin bu kadar zayıf olmasından dolayı 2 yıldız verdim, bence kadınlar her yerde ve şartta çok daha güçlü olmalıdır.




Kitabın ilk yarısı en az 3 yıldızlıktı- ilginç bir PR şirketinin öncülük ettiği bir durum söz konusuydu. Bir senatör, onun berbat ailesi ve içinde bulundukları ahlaken yozlaşmış PR ve de siyasetin çirkin yüzü konuyu ilginçleştiriyordu. Ancak iki yarısından sonra kızımızın yaptıkları beklenmeyen ve bence olmaması gereken şeylerdi. Karar ve düşüncelerinde daha sert ve daha kararlı olmasını beklemiştim. O sebeple benim puanım tek yıldız oldu.



Ve çekiliş için buyurun, ayrıca facebook sayfamızdaki yarışmamıza da katılıp şansınızı artırabilirsiniz :)


a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI