Bir Dilek Kadar Yakın- Barbara Freethy, Yurt Dışı Yorumlar(4. Gün)

Bir Dilek Kadar Yakın

Yurt dışı yorumlar postundan herkese merhaba! Bu kez yorumlarımız "Bir Dilek Kadar Yakın" kitabı için gelecek. zevkler ve tercihler elbette birbirinden farklı. Birkaç yoruma göz atmaya ne dersiniz?








Braden ve Alexa birlikte büyüyen iki çocuktur ve her yazı beraber geçirirler. Her yaz birlikte oldukça mutludurlar. Ancak hayatlarında yaşanan bazı şeyler onları ayırır. Olaylar böyle başlıyor işte. Ağır bir dram olmadan yaşananları anlatmış yazar. Akıcı ve oldukça yalın kitabın dili. Genel itibariyle ben oldukça sevdim kitabı. Tek sıkıntım bu kadar kısa olması oldu.









Kitap on beş yıl öncesinden bir bölümle başlıyor ve haliyle aklınızda bir takım kurgular beliriyor. Kitabın sonuna geldiğinizde ise bunların gerçekleştiğini bir gülümseme ile okuyorsunuz. Kahramanların çocukluk aşkı olmaları ve büyüdüklerinde hala aşık olmaları çok hoş. Yaşanılan sorunlar tamamen gerçek hayatta da olabilecek şeyler ve haliyle inandırıcılığı çok yüksek. Şimdi bu kadar beğenmeme rağmen neden mi 4 verdim? Onların gelecekte yaşayacaklarından bir bölüm okumak isterdim. Ama okuması zevkli bir kitap, tavsiye ederim.









“Wish” serisi severek okuduğum bir seri oldu. İlk kitaptan sonra bunu okumalıyım demiştim ve iyi ki okumuşum. Bana göre bazı noktalarda eksiği vardı ama tam bir yaz kitabıydı. Favori yazarlarımın kitaplarına çok yakındı bu. Diğerlerini daha çok seveceğimden ise neredeyse eminim.









   Kitabı okumadan önce epeyce okuyucu yorumu okudum ve pek çoğuna katılıyorum. Evet konusu, anlatımı ve karakterleri çok güzeldi ama keşke “Wish” serisinin ikinci kitabı olduğundan ya bazı kişileri ya da bazı mekanları içerseydi. Benim puanım 2,5 oldu bu sebeple.









   Barbara Freethy’nin romanları güzel bir aşkı anlatsa da sonu baştan belli oluyor ve o da olayın gizemini öldürüyor. Bu sebeple sevmedim kitabı. Keşke ilk kitabın devamı olsaydı bu.




Çekilişlerimiz devam ediyor, katılmayı unutmayın :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI