Sürgün- RaShella Workman, Yurt Dışı Yorumlar ve Çekiliş(4. Gün)

Sürgün- Yurt Dışı Yorumlar


Yurt dışı yorumlar bu kez yeni tur kitabımız Sürgün için. Bakalım diğer okurlar neler demişler :))








Kitabı maalesef sevemedim ben, fazla zorlama buldum. Yazar uzaylı ırkını yaratırken pek başarılı olamamış ne yazık ki.









Uzun zamandır kitaplığımda bekleyen kitaplarda biriydi. Kapağını gördüğümde hemen almıştım ama okurken aynı etkiyi sağlayamadı bende. Konu başından sonuna beni içine alamadı çünkü anlatımı fazla düzdü. Ama ona rağmen diyalogları güzeldi. Bazı kısımları aklıma yatmadığı için 2 puan verdim ben.









Sürgün benim karar vermekte zorlandığım kitaplardan biri oldu. Puanlamada oldukça kararsız kaldım. Mesela kapağa oy verirsem kesinlikle 5 puan ama kitabın ilk yarısı için yaparsam puanlamayı 3 veririm. Diğer yarısı için ise puanım 4 oldu. Öyle karışıktı yani. Konu ve karakter açısından çok iyiydi ama işte bazı yerlerde durağanlaştı. Ama yine de okunabilir kitaplar kategorisinde kesinlikle. Okuyup bir şans verin derim.









Bu kitap gerçekten çok zevkli! Daha önce pek çok bilimkurgu okumama rağmen bu tarz romantik bir kurgu okumamıştım. Teknolojik terimlerin ve diğer dünyadakilerin terimlerinin sık kullanılmaması keyif veren unsur olmuş burada. Piyasada bulabileceğimiz kurt adam ve vampir hikayeleri birbirinin aynısı, özgün eser bulmak zor. Kitaptaki tek öngörülebilir olan aşk üçgeni oldu. Serinin devam kitabını acayip merak ettim şimdi.









Bir kitabı seçmem için bariz bir işaret gerekir ve bu kitabın işareti kapağı oldu. Kesinlikle muhteşem buldum. Kitabı okuduğunuzda ise seçimden dolayı kesinlikle pişman olmuyorsunuz. Karakterleri oldukça komik ve de diyalogları oldukça esprili. Öyle ki Venüs hastayken bile beni güldürmeyi başardı. Sıkıcı bulduğum tek karakter Cheverly oldu, ana karakterlerden biri gibi görünmesine rağmen fazla yer alamadı, aldığı yerlerde de parlak performans gösteremedi. Kitabın özetini okuyunca seveceğimi anlamıştım ama yazarın bu kadar iyi iş çıkaracağını düşünmemiştim. tüm karakterleri gerçek gibiydi sanki, onların hissettiklerini ben de hissettim. Ve tabii ki her normal insan gibi ben de serinin yeni kitabını merakla bekliyorum.




Veee çekilişimiz için buyurun :) Unutmayın facebook sayfamızdaki yarışmamız da devam ediyor, şansınızı deneyin!



a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI