Renkli Kalemler Blog Tur

Renkli Kalemler Blog Tur


 

    Herkese merhaba :) Renkli Kalemler Blog Tur olarak uzun zamandır 4 blogger ile devam ediyorduk. Şimdi aramıza iki yeni arkadaşımız daha katıldı ve onlarla birlikte ekibimiz altı kişi oldu. Aramıza kimler mi katıldı? Masum İnciler isimli bloguyla Burcu ve Yamak'dan isimli blogu ile Burçin yeni arkadaşlarımız. Her ikisi de severek takip ettiğimiz bloglardan olduğu için aramıza katılmalarını çok istedik ve kabul ettiklerinde de çok sevindik :) Hoşgeldiniz kızlar :) Yeni turumuz olan "S.ktirgitli Aşklar" kitabında 6 kalem olacağız, şimdiden heyecan yaptım :D Bizi takip etmeye devam edin!!!

4 yorum:

  1. Hoş bulduk :) İnan şu an kimse benim kadar heyecanlı değildir Şefika :) İlk turu atlatınca geçer mi heyecanım dersin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçer geçer hiç bişicik kalmaz sonrasında :D İlk turda ben de feciydim ya ama şimdi geçti :D

      Sil
  2. Hoşbulduk :) Ben de aranıza katılmış olmaktan dolayı çok mutluyum :)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI