Hiç Ayrılmayalım- Anne Dayton&May Vanderbilt, Yurt Dışı Yorumlar(3. Gün)

Hiç Ayrılmayalım Yurt Dışı Yorumlar

Yeni bir yurt dışı yorumlar başlığından herkese merhaba :) Bu kez yorumlarımız Hiç Ayrılmayalım için gelecek. 3 yıldızdan itibaren yazacağım çünkü 2 yıldız ya da 1 yıldız veren yok kitabımıza :)









Bu kitabı okumak için sabırsızlıkla bekleyenlerden biri de benim. Çünkü kitabın asıl kahramanı Christine gibi bir sanat ucubesiyim ben de :) Her nasılsa onun yaptığı tüm resimleri ben yapmışım gibi hissettim. Tamamen kitabı hissetmemle alakalı bu durum sanırım.












Anne ve May’in tüm kitaplarını okudum ve gittikçe daha iyi yazdıklarını fark ettim. Onların hayranı oldum bu kitapla diyebilirim. Serinin ilk kitabı “Mucize Kızlar” ı okuduktan sonra yeni gelecek kitaplar için meraklanmıştım. Ama yazarların hakkını teslim etmek lazım. Christen’in o hassas durumunu çok iyi taşımışlar kitaba. O hayattan bir kare, gerçek bir insan sanki. Arkadaşlarıyla olan bağını ve üvey kardeşiyle gelişmekte olan dostluğunu güzel aktarmışlar. 

Yazarlar kesinlikle kendi gençlik dönemlerini çok iyi hatırlıyor bence. Kızlar arasındaki ilişkiler ve yetişkinlerle olan çarpışmaları çok gerçekçi. Mizah, acı, romantizm ve daha fazlası. Hepsi var bu kitapta.













Bu gençlik romanından oldukça keyif aldım. Christene’in iç sesinin aktarıldığı bu kitap sanki bir soğan gibi. Her bir katmanda ayrı bir hüznü var ama en derindeki acısı olan annesine gelene kadar tek tek atıyor sanki kabuklarını. Onun açısından hayat kederli bir deneyim olmuş ama yanında hayatın ona biçmiş olduğu bir rol daha var: mucize kız. 

Christine’in sahneleri çok güzel anlatılmış. Bazı sahnelerde gözyaşlarıma engel olamadım. Her ne kadar bir gençlik romanı olsa da içimde bir yerlere dokunduğunu söylemeden geçemeyeceğim.



Çekilişlerimiz devam ediyor, katılmayı unutmayın :) Facebook sayfamızdaki yarışmamız için buraya bloglarımız için buraya alalım sizi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI