Gölgeleri Kovala- Lena Diaz, Yurt Dışı Yorumlar(3. Gün)

Gölgeleri Kovala-Lena Diaz, Yurt Dışı Yorumlar


Bir süredir "Yurt Dışı Yorumlar" başlığı yapmıyordum, özlemişim :) Kitabımızın Goodreads puanı 4,24 ve yalnızca 3,4 ve 5 yıldızlı yorumlar var. Serinin ilk kitabı Ölüm Falı'nın turunda bu kitapla ilgili de bir post hazırlamıştım. Oradaki yorumları okumak isterseniz sizi buraya alalım :)








   Yazarın ilk kitabını okudum ve çok sevdim. Ona 5 yıldız vermiştim. Bu kitabı da okumayı çok istiyorum o yüzden. Kitabın gizemini çok sevdim ama kahramanları sinir bozucuydu. Öne çıkan ve çok baskın olan kadın karakterleri sevmiyorum. Pierce’in onun gibi bir kadını neden sevdiğini ise hala anlayamadım. Benim için ilk kitap bundan daha iyiydi.








   Bu kitaba notum aslında 4,5. Aslında 5 yıldız vermeyi çok isterdim. Kitabın bazı yerlerini oldukça komik buldum ve karakterleri çok sevdim. Yalnız çiftin arasındaki ilişkiyi biraz aceleye gelmiş buldum, ara ara romantizm olsa da hızlı oldu her şey. Ayrıca katil konusunda yalnızca iki seçenek vardı ve belli bir yerden sonra kim olduğunu kestirince işin gizemi kayboldu. O ana kadar gerilimi üst düzeyde idi ve ben bu kitabı çok sevdim.








   Lena Diaz’ın ilk kitabında Madison ve Pierce’i zaten çok sevmiştim. İkinci kitapta onların hikayesinin olduğunu öğrenmek beni çok mutlu etti ve merakla beklemeye başlamıştım. Vee işte sonunda okudum. Gerilim ilk kitaptan kesinlikle çok daha iyiydi. Katili tahmin ederken yaşanan gel-git beni oldukça tatmin etti. Sizi dünyanın dertlerinden uzaklaştıracak harika bir hikaye. Benim puanım 5 oldu ve diğer kitabı merakla beklemeye geçtim.



Bu arada çekilişlerimiz devam ediyor katılmayı unutmayın :)
Facebook sayfamızdaki çekilişe buradan
Bloglarımızda devam çekilişimize ise buradan ulaşabilirsiniz. Herkese bol şans dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI