Ella ve Micha'nın Geleceği- Jessica Sorensen, Yurt Dışı Yorumlar(2. Gün)

Yurt Dışı Yorumlar

Yeni blog turumuzun yurt dışı yorumlar başlığı ile sizlerleyim. Kitabımız şimdiye kadar 18027 oylama almış ve 4,14 puanı. An itibariyle ise 1300 yorum almış. Muhteşem rakamlar bence :)








Bu kitabı sevemedim ben. Kitapları yarım bırakmak gibi bir huyum yok, başladığım kitabı bitiririm. Serinin ilk kitabını sevmiştim ama bu onun gibi değildi. İçinde geçen romantizm bana yetmedi çünkü sadece ona odaklanmıştım. Ben sevmedim ama seveni de epeyce var.










İlk kitabı sevmiştim ama bu sanki onun üzerinde devam eder gibiydi. İlk kitaptakinden çok fazla fark eden bir şey yoktu. Ella, Micha için iyi olmadığını düşünüyor ve tüm bu gelgitleri bu sebeple yaşıyorlar. Elle’ya ne kadar kızdıysam Micha’yı da o kadar sevdim. Harika bir adamdı Micha, tam aşık olunasıydı.











3 ya da 4 arasında kararsız kaldım 3,5’tan 3 vermeyi uygun buldum sonunda. İlk kitabın başlarını pek sevmedim ama sonuna kadar okumaya kararlıydım ve iyi ki de okumuşum. Oldukça eğlenceli bir seri olmuş bu. Bir de uzunca bir seri olmaya çok elverişli bir kitap çünkü çok fazla karakter var. Bunlar da olaya fazlaca hareket getiriyor. 
Ella ve Micha mutlu olsun istiyorum ilk kitaptan beri. Başları biraz çalkantılı bir hikaye ama sonu iyi olur umarım.











Ben bu iki kitabı çok sevdim. Sorunları olan bir çift Ella ve Micha. Onların sorunlarını çözmeye çalışmaları, aşklarına sahip çıkmalarını okumak güzeldi. Sonuçta “Seni seviyorum” kadar sihirli bir cümle yok değil mi? 
Not: Lila ve Ethan’ın hikayesini merakla bekliyorum. Şöyle karşımda vahşi, savaşçı ve Ella kadar içine kapanık olmayan bir kız okumak istiyorum. Hayatları ve alışkanlıkları farklı iki insanı bakalım bu kez nasıl bir araya getirecek yazarımız.











Bu kitabı çok sevdim ben. İlk kitapta karakterlere aşık olmuştum ben. Onların duygu ve karakter derinlikleri çok iyi yansıtılmış. İlk kitapta aşkı yakalamış olsalar da sorunları hala devam ediyordu ve bu kitapta bunun inceliklerine değinilmiş. 
Baştan uyarayım ilk yüz sayfada Ella’yı kaldırıp bir ağaca asmak isteyebilirsiniz :D Ancak sorunlarını aşmaya karar verdikten sonrasında baya bir sevdim onu da. Zaten işler bir kez iyi gitti mi devamı da kesinlikle geliyor. 
Ve ve ve yeni kitap için çok heyecanlıyım. Nihayet hikayenin diğer favori çifti Lila ve Ethan’a geldi sıra. Onları okumak için sabırsızlanıyorum. Umarım o kitapta Ella ve Micha geçiyordur, onlara veda etmeye hazır değilim henüz.



Çekilişimiz devam ediyor, katılmayı unutmayın!!!

3 yorum:

  1. Her zamanki gibi okurlar ikiye ayrılmış. Sevelenler ve sevmeyenler. En iyisi karar vermek için kitabı alıp okuyayım :) Emekleriniz için teşekkürler. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim :) Beğeni ne kadar kişisel bir şey olsa da bu kitaba bir şans verin derim :)

      Sil
    2. Kesinlikle şans vermem gerekiyor :)

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI