Aşka İkinci Şans- Jennifer Probst

Aşka İkinci Şans- Jennifer Probst


Sayfa Sayısı: 288
Nemesis Kitap
2013
18 tl
Marriage to a Billionaire, #2

Satın almak için tıklayın.

Kitap Tanıtımı

Aşk sıra tanımaz. 

Michael, aşkı kendinden önce bulan ve evlenmeye karar veren kız kardeşinin önünü açmalıdır. Kardeşlerin en büyüğü olduğu için önce onun evlenmesi konusunda ısrar eden annesine bir oyun oynamaya karar verir. Sahte bir geline ihtiyacı vardır. Hem de hemen! 
İşler istediği kadar hızlı ilerlemeyince, eski sevgilisi Maggieden yardım istemek zorunda kalır. Maggienin ise bir şartı vardır. Hem de ne şart... 

"En iyi romantik komedi yazarlarından biri."
-USA Today-


Kitap Yorumu

İlk Öpücüğün Büyüsü’nden hemen sonra başladım Aşka İkinci Şans’a. Seri kitapları arka arkaya okumayı çok seviyorum. Olayları, karakterleri hiç unutmadan okumak daha zevkli benim için. 

İkinci kitabımızda da yine bir evcilik oyunu var. Bu kez bu oyunun sebebi Michael’in kız kardeşi Venezia için. Çünkü onlar geleneklerine oldukça bağlı bağlı bir ailedir ve en büyükleri olan Michael evlenmeden diğerleri evlenemeyecektir. Venizia ise sevdiği adamla bir an önce evlenmek istemektedir. 

Michael babası öldükten sonra kendini tümüyle ailesine adamış bir adamdır. Kendi katı kuralları çerçevesinde kardeşlerini ve annesini yönetmeye alışkın bir adamdır. Ama bu kez çaresiz kalmıştır, annesi son derce kararlıdır; Michael evlenmeden Venezia evlenemez! Bu noktada Michael de kendine sahte bir eş arar ve en uygun seçenek olan Maggie’de karar kılar. Geçmişte aralarında yaşanan bir elektriklenme olsa da sonu kötü bitmiştir. Maggie, Michael’ın isteğini kabul eder ama onun da bir şartı vardır! 

Bir evlilik yalanıyla İtalya’ya giden çiftimiz oradan evli olarak döner. Maggie için bir aile içinde olmak, onların bir parçası olmak içindeki hayal kırıklıklarını ortaya çıkarır ve onlarla mücadele eder. Ancak şahit olduğu bir konuşma tüm direncini kırar ve tek başına ülkesine döner. İddia ettiklerinin aksine birbirlerine delicesine aşık olan çiftimiz sonunda kavuşurlar. Nasıl mı? Onun için hemen alın kitabınızı elinize ve başlayın okumaya derim : ) 

Arkadaşlarım tarafından oldukça sevilmişti bu kitap ama ben nedense öyle aman aman bulmadım. Soğuk erkek karakterlerden hoşlanmıyorum ondan sanırım bu. İlk kitabını ben daha çok sevmiştim ve okurken de sanırım hala Nick’in etkisi altındaydım : D 

Tavsiye konusunda kararsız kaldığım kitaplardan biri oldu Aşka İkinci Şans. Konusu hoşunuza gittiyse hemen alıp okuyun, zaten bir çırpıda bitireceğiniz bir kitap. Okuyacak olanlara şimdiden keyifli okumalar dilerim.

Benim bu kitap için puanım;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI