Güzel Bir Yalan- T. E. Sivec

Güzel Bir Yalan- T. E. Sivec


Kitap Tanıtımı
Sayfa Sayısı: 546
Aspendos Yayıncılık
22 tl


İlk önce çocuk kızı görmüştür ama arkadaşı ilk hamleyi yapar.
Kız daha güvenli olan tercihi yapar ama kalbi gerçeği biliyordur.
Severler, arzularlar, yalan söylerler.
Garrett McCarthy, Annabelle Parker ve Milo Roberts çok yakın arkadaşlardır. Mezuniyetlerinde, evliliklerinde birbirlerinin sevinçlerine ortak olup zor zamanlarda da birbirlerine destek olurlar.
Arkadaşlardan biri trajik bir şekilde susturulunca geride kalan iki arkadaşa parçaları birleştirip gerçeği ne pahasına olursa olsun bulmak düşer. Ancak yavaş yavaş arkadaşlarının yalanlarını ve arkasındaki güçlü insanları buldukça herkesi, her şeyi ve hatta kendilerini bile sorgulamaya başlarlar.
Herkesin sırları vardır; bazıları aşk için yaparken, bazıları güç için yapar. Bu sırlar algıları ve gerçeği değiştirir, hatta bazen hayatları mahveder.??Tüm hayatınızın baştan sona bir yalan olduğunu öğrenirseniz ne yaparsınız?


Kitap Yorumu

Kitabın kapak resmini görüp tanıtım yazısını okuyunca klasik aşk romanlarından birini okuyacağımı sanmıştım. İki adam arasında kalan bir kadın var ve ya aklının ona söylediği adamı seçecektir ya da kalbinin fısıldadığını diye düşünmüştüm. Duygularının iniş çıkışlarını, seçimlerinin ne yönde olacağını merak ederek başladım. 
Başladım ama bir de ne göreyim? Düşündüğümün tam aksi bir şeyle karşılaştım. Hiç düşmeyen temposuyla deyim yerindeyse şok üzerine şok yaşadım. Okudukça haliyle bir şeyler kurdum ben de ama bu kadar olacağını düşünmemiştim hiç.
Annabelle, ilk gördüğünde vermiştir kararını. Garrett’a aşık olmuştur ama ona yakınlaşan Milo’ya evet demiştir. Sırlarla dolu tam 8 yıl geçirir ikili. Ve bir sabah uyandığında artık Milo yoktur. Son gittiği görevde hayatını kaybetmiştir. İşte olayların çıkış noktası da budur. Dominik’te neler yaşanmıştır, Milo neden öldürülmüştür? Bunu çözmek de yıllardır kendisini kardeş bilen Garrett ve ekibine düşmüştür. Bir anda Annabelle da onlara katılmış ve olayı çözmek için Dominik’e giderler. Neler olduğunu anlamaları çok da uzun sürmez. Milo gerçeğini çözmeye çalışırken artık içindeki sesleri susturamaz ikili. Aksiyon ve içinde yer alan müthiş bir aşk kısacası : )
Konusu, kurgusu ve karakterleriyle çok sevdiğim kitaplardan biri oldu “Güzel Bir Yalan.” Tek eleştirim yazım hatalarıydı. Umarım serinin diğer kitaplarında bu sorunu yaşatmazlar bize. 
“Playing With Fire” serisi toplamda 4 kitaptan oluşuyor ve serinin ikinci kitabında Brady’nin hikayesi anlatılıyor. Ben merakla beklemeye çoktan geçtim bile umarım çok bekletmezler bizi.


Benim "Güzel Bir Yalan" kitabı için puanım:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI