Canım Köpeğim- W. Bruce Cameron

Canım Köpeğim


Sayfa Sayısı: 256
Yabancı Yayınları
18 tl

2006da Ulusal Köşe Yazarları Derneğinden En İyi Mizah dalında ödül alan ve 2011de YILIN KÖŞE YAZARI seçilen W. Bruce Camerondan yepyeni bir roman. Yazar bu romanında, diğer romanlarının aksine bir köpeğin varlığının amacını bulma serüvenini değil, daha önce hiç köpek sahibi olmamış birinin yaşam amacını bulma serüvenini anlatıyor. Hiç beklenmedik bir anda, hayatınız köpekler tarafından değiştirilse ne olurdu? "Köpekleriniz varsa, sizi severlerdi. Yeni bir ilişki aramayı akıllarının ucundan bile geçirmezlerdi."Yine elinizden düşüremeyeceksiniz.


Kitap Yorumu
Not: Minicik spoiler içerir :)

İlk önce Can Dostum ile başlayıp sonra Can Dostumun Yolculuğu ile devam eden Bruce Cameron fırtınası Canım Köpeğim ile devam ediyor. Fırtına diyorum zira köpeklerden korkan ben bile eve alsam mı acaba bir tane moduna geçtim. 

İlk iki kitap bana hayvanlarla ilgili ciddi bir farkındalık kazandırmıştı. Dünyayı onların gözünden görmek, onların kelimeleriyle dinlemek garipti. Bu kez kitap farklıydı, bu kez köpeklerin gözünden dinlemiyorduk olayları. Ama her satırda şimdi Lucy konuşuyor olsaydı şunu derdi demekten alamadım kendimi. 

Josh, bir bilgisayar programcısıdır ve müşterileri için arayüz tanımlar. Bir gece sarhoşken tanıştığı Ryan onu bir köpekle baş başa bırakıp gider. Üstelik de köpek hamiledir ve de Josh daha önce hiç köpek bakmamıştır. Lucy, öyle bir zamanlama yapar ki doğum tam Josh’un çalıştığı ana denk gelir. Ve kaçınılmaz son- Josh kovulur. Çünkü toplantıya bırakıp Lucy ile ilgilenir. Sonra da hayatlarına Kerri girer. Josh ve köpekleriyle birlikte Josh ve Kerri ilişkilerine de tanık oluyoruz kitapla. Ee aşkın nasıl hayatımıza gireceği belli olmaz değil mi? 

Başından sonuna kadar muhteşem bir kitaptı. Duygu yüklü anlatımıyla okuması aşırı zevkliydi benim için. Hem can dostlarımızı hem de onlar sayesinde kıvılcımlanan bir aşkı okumayı sevdim. 

Kitabın kapağı ve ayracı çok hoştu, her zamanki gibi. Ayrıca yazım hatası gibi zevki kaçıracak şeyler de yoktu. Bu kitabı tavsiye eder miyim? Listenize hala eklemediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz demektir.

Benim puanım ise;



Canım Köpeğim Alıntılarım




















2 yorum:

  1. Tam yanımda ofisimizin kedisi yatıyor, her ne kadar köpek olmasa da postu okuduktan sonra sarılasım geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kere de benim için sarılın :) Ben hem kediden hem kopekten korkardım ama bu kitaplar fazlaca değiştirdi beni :)

      Sil

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI