Yalancı Aşık- Tawna Fenske, Kitap Yorumu(3. Gün)

Yalancı Aşık- Tawna Fenske

Yılın son blog turunun son başlığı kitap yorumu oldu. Keyifli okumalar dilerim. Ayrıca yeni yılınızı şimdiden kutlarım. Aklınızdan geçen tüm güzelliklerin önünüze serildiği bir yıl olsun 2014 :)

Kitap Tanıtımı


Sayfa Sayısı: 287
Nemesis Kitap
18 tl

   Violet McGinn, anormallikten ve soyut şeylerden mümkün olduğunca uzak durmaya çalışan, mantıklı bir kadındır. Belki de bu yüzden kendine meslek olarak muhasebeciliği seçmiştir. Annesi ünlü bir medyumdur ve bir gün hastaneye yatırılır. Violet, annesinin işini bir süreliğine devralmak zorunda kalır ve hiç istemese de sahte medyumluk yapmaya başlar. Drew Watson, yakışıklı bir bar işletmecisidir.
   Cumartesi geceleri barında çaldığı müzikler eşliğinde dans eden müşterileriyle ve arkadaşlarıyla mutludur. Chris Abbott ise her kadının hayalini kurduğu genç, yakışıklı, kibar ve başarılı bir doktordur. Violet birini seçmelidir. Kalbini mi yoksa mantığını mı dinlemelidir? Yolunu bulmaya çalışırken yapacağı bir hata, belki de üçünün kaderini toptan değiştirecektir.


Kitap Yorumu

Tanıtımını okur okumaz listeme eklemiştim bu kitabı. Konusu oldukça hoş görünüyordu. Kapağına ise bayılmıştım zaten. Blog tur yaptığımıza da çok sevindim haliyle. 

Aslında anlatılacak çok şey var kitapla ilgili. Ama nereden başlasam onu bilemedim. Karakterler çok eğlenceliydi, diyaloglar ise gülme garantili. Konusu zaten çok ilginç. 

Hemen hepimizin elbette bir falcı muhabbetimiz vardır, hatta gitmişliğimiz. Tamam, ben de gittim ama benimki Moonbeam’ın yerine hiç benzemiyordu. Şimdi Drew’i okuduktan sonra diyorum keşke benzeseydi : ) Komik, kibar, yakışıklı, centilmen, becerikli daha ne olsun yani : D Ama bununla bitmedi yazarın muhteşem karakterleri. Doktorumuz yakışıklı Chris var sonra rastalı abimiz var bir de bunlar arasında kalan Violet’imiz var : ) 

Son zamanlarda üst üste okuduğum dramlardan sonra kesinlikle bana çok iyi geldi bu kitap. Yolda okuduğum için tabi kahkahalarımı bastırmak zorunda kaldım, tek şikayetim budur. Başından sonuna kadar oldukça eğlendiğim bir kitap oldu. Yazarın kalemini gerçekten çok beğendim ve bizde çıkan diğer kitabını da hemen sepetime ekledim. 

Eğlenceli diyalogları, harika karakterleri ve başarılıyla işlenmiş konusuyla rahatlıkla tavsiye edebileceğim kitaplar arasına girdi “Yalancı Aşık”. Okuyun derim, pişman olmazsınız.

Benim bu kitaba verdiğim puan ise;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI