İlk Son Öpücük- Ali Harris, Yurt Dışı Yorumlar(5. Gün)

Yurt Dışı Yorumlar

Yeniden yurt dışı yorumlarla karşınızdayım. Özlemişim bunu yapmayı :) Şimdiden keyifli okumalar herkese. Bu arada kitabımızın Goodreads puanı 4.18.








   Ben aşk romanı okurken sonu kötü bitmeyenleri ya da içinde hüzün, gözyaşı olmayanları okumak istiyorum. Tek isteğim mutluluk. Okuduğum diğer kitaplara benzemiyordu çünkü benim için önemli olan bir şey eksikti. Haliyle son bölümleri hayal kırıklığı oldu. Sonrasında da alınan şok kararlar vardı. Zaman geçişlerine de dikkat etmek gerekiyordu okurken.









  Böyle bir kitap olduğunu bilseydim almazdım, sevmiyorum böyle kitapları. Okudukça da arkasından neler geleceğini, yazarın niyetini anlamaya başladım. Aralarda geçişler de çoktu ayrıca. Konunun da çok uzatıldığını düşünüyorum ama blog ve fotoğraf teması çok iyiydi. Ryan’ın mektubunu sevdim bir de Molly’e yol gösterdi. Okurken fazlaca ağladım ve Jojo Moyes’in ardından bu iyi gelmedi bana.
   Bu kitap benim tarzım değildi, üzgünüm ama böyle. 









  Kitabı bitirdikten sonra kendi hayatıma baktım ve resmen öpücüklerimi saydım. Aslında ne kadar da önemliymiş onu fark ettim kitapla birlikte. Bazen bir öpücük ne kadar çok şey ifade ediyormuş anladım. Essex’te büyüyen Molly ve Ryan’ın hikayesi bu. Onlar birbirlerine çok önceden aşık olmuşlardır ama bunu fark etmek için bazı utanç verici şeyler yaşamışlardır. Ama aslında onlar birbirlerine aittir. Molly’den dinliyoruz onların ilişkilerindeki iniş çıkışları. Ayrıca eğitim hayatlarını, birlikte olmalarını ve de evlenmelerini. Kapağa bakınca her şey çok pozitif gözükse de içinde mutlulukla aşkla birlikte acı, kalp kırıklıkları ve bol gözyaşı var.









  Bu kitabı çok beğenmeme rağmen 4 verdim. Çünkü zaman içerisindeki gel gitler okurken çok yordu. Tek sevmediğim yönü bu oldu. Bu kitaba 5 yıldız verilmediyse eğer tek nedeni budur. Bugünle başlayıp geçmişe gitmek kafa karıştırdı biraz. Ama zamanda yolculuklarda resmen zihindeki günlüğü okumaktı. Ryan ve Molly’ye bayıldım. Yan karakterler de yeteri kadar vardı ve de etkiliydi. Dengeyi çok iyi kurmuş yazar. Hikaye güzeldi, işlenişi de hemen beni içine çekti. Herkese de tavsiye ederim bu kitabı.









  Çarpıcı, muhteşem. Daha fazla ne söylenebilir ki bu kitapla ilgili. Son sayfasına kadar kesinlikle harika bir kitaptı. Eğer romantik bir kitap arıyorsanız sizin için doğru seçim bu kitap. Şimdiye kadar okuduğum en iyi kitaplardan biri. Aşk ve acısı çok güzel harmanlanmış. Ve bir uyarım var; son sayfalara geldiğiniz büyükçe bir kutuda mendil bulundurun yanınızda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI