İlk Son Öpücük- Ali Harris, Benim Dileklerim(2. Gün)

Benim Listem Benim Dileklerim



   Tur kitabımız ‘İlk Son Öpücük’ te Molly oldukça programlı bir kadın. Her şeyi liste içinde yer alıyor, ona göre programlıyor kendini. Biz de dedik kendi listelerimizi yapalım.
   Çok öyle planlı programlı biri değilimdir. Ama ben de liste yaparım çünkü aşırı unutkanım :) Üniversitedeyken market alışverişine gidip ne alacağımı bile unutan bir insanım ki market bir sokak ötedeydi. Sonra liste yapmaya başladım ama bu kez de listeyi evde unuttum o ayrı tabi bunun konumuzla ilgisi yok :P
   Her yıl sonunda kendime yeni yılla ilgili mutlaka belli hedefler koyarım ve de sene sonunda neleri gerçekleştirebildiğime bakarım. Geçen yıl koyduğum hedeflerimin pek çoğunu gerçekleştirdim. Mesela listem de en az 52 kitap vardı sene bitmeden 80’i aştı okuduklarım :)

   Bu yıl ki hedef ve hayallerim ise şöyle:

  •  En az 52 kitap okumak, 
  •  Mesleğimde ilerleyebilmek ve kendimi geliştirmek için daha fazla eğitim diyorum. 
  •  Hayallerime ulaşabilmek için daha çok tarif öğrenip, daha lezzetli pastalar yapmak, 
  •  Aileme ve dostlarıma daha fazla zaman ayırıp, mutlu anılar biriktirmek, 
  •  Muhteşem Yüzyıl dizisinin artık sona ermesi : ) 
  •  Candy Crush Saga oyununda yengemi geçmek( iyi ki kendisi blog takipçisi değil :D ) 
  •  Kitaplarda daha çok indirim olsun diye hayal etmekteyim. 
  •  Bu yıl yayın hayatına başladığımız Sinada Dergisi’nde yakaladığımız bu başarıyı artırarak devam ettirmek, 
  •  Ve de tabi ki maaşıma iyi bir zam :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI