W. Bruce Cameron - Can Dostumun Yolculuğu, Kitap Yorumu (3. Gün)

    Can Dostumun Yolculuğu 



Kitap Tanıtımı
Sayfa Sayısı : 400
Basım Yılı : 2013
Yabancı Yayınları
20 tl

   New York Times çok satanlar listesinde tam bir yıl kalan Can Dostumun devam kitabı olan Can Dostumun Yolculuğunda, hem keyifli ve eğlenceli hem de son derece düşündürücü olan dostluk öyküsü kaldığı yerden devam ediyor. 
   Sevecen bir köpeğin, birkaç farklı yaşam boyunca varlığının amacının peşinde koşmasının hikâyesiydi Can Dostum. Bu roman, insanla en iyi dostu arasındaki kopmaz bağa köpeğin bakış açısından bir yorum getiriyor ve yeryüzündeki her varlığın bir amaçla doğduğunu gösteriyordu. Şimdi yeni sürprizlerle süslenen bu sıradışı öyküye devam etme zamanı Can Dostumun Yolculuğu, tıpkı ilk kitap Can Dostum gibi mizah ve hüzünle dolu. 
                                                                                                                
Kitap Yorumu


Bu kitapla ilgili ne söylebilirim bilmiyorum açıkçası. İlk kitabı çok sevmiştim ve bitirene kadar elimden bırakamamıştım. Macera kaldığı yerden devam etti benim için. Bıraktığım yerden devam ettim can dostlarımızın yaşamlarını okumaya.
   İnsanların neler düşündüğünü, neler hissettiğini anlamaya çalışmıştım ama köpekler ya da diğer hayvanlar için bunu düşünmemiştim hiç. Bu kitabın en büyük faydası bu farkındalığı oluşturması oldu. Onların da hayatın bir parçası olduğunu hatırlattı bana, onların da hissedebildiğini.
   İlk kitabı çok sevmiş olsam da ikinci kitap çok çok daha güzeldi bence. Daha fazla yaşanmışlığı okumak ve tanıdık birilerini görmek sanırım daha keyifli hala getirdi benim için. Ethan’ı ve Hannah’ı hatırlamak, onları bıraktığım yerde bulmak ve torunlarıyla devam eden süreçte diğer köpekleri okumak güzeldi.
   Kitabın dili oldukça akıcıydı. Çeviri de kusursuz olunca bana düşen sayfalarda kaybolmak oldu. Kapağa veayraca her zamanki gibi ise bayıldım.  İlk sayfasından son sayfasına kadar bu kadar zevkle okuduğum kitap azdır. Bu seriyle ve yazarla tanıştığıma çok memnunum. Serinin üçüncü kitabının da Yabancı Yayınları’ndan çıkacağını öğrendim ve buna çok sevindim. Ayrıca yazar hakkında araştırma yaparken bir çocuğun ayıyla hikayesini yazdığını bir kitabı olduğunu öğrendim. Umarım onu da ve hatta daha fazlasını okuma şansımız olur.

   Bu kitaba vereceğim puan ise;

                                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI