Mutfakta Aşk Kokusu Var - Eleanor Moran, Dünyadan Yorumlar (2. Gün)


Mutfakta Aşk Kokusu Var - Dünyadan Yorumlar

   Yeniden "Dünyadan Yorumlar" diyorum ama bu kez Mutfakta Aşk Kokusu Var için... Keyifle okuyun. 


Olmamış sevmedim.                                                                                                                                     




   Başından sonuna kadar tahmin edilebilir olsa da şaşırtıcı olma potansiyeli vardı. Alternatifleri göz önünde bulundurduğumda hangisini seçmenin Amber için daha iyi olacağını tahmin etmiştim. Kimin yanlış kimin doğru seçim olduğu çok açıktı. Buna rağmen sonuna varana kadar zevkle okudum. Yüksek stresli profesyonel mutfağı ve aşkı ilişkilendirmeyi yazar akıllıca yapmış.









   Amber ve Oscar arasındaki ilişkiyi çok sevdim. Bir sıcak bir soğuk giden ilişki dikkatimi çekti. Ama kitap sadece bundan ibaretti. Kitabı bitirip kapattığımda aklımda onlardan başka bir şey kalmadı. Sonu ise kesinlikle beklediğim gibi değildi, yapılan seçim ben de şok etkisi yarattı. Soru işaretleriyle biten bir kitap değildi ama yine de daha iyi bir son yazılabilirdi.













   İyi ki okumuşum bu kitabı. Benzerlerinin aksine bu kitap beni hem şaşırttı hem de güldürdü. Pek çok çiklitte mükemmel adam ve vasat bir kadın. Ama burada inişleri çıkışları olan, hata yapan gerçek bir adam vardı. Ailesi, işi, sorunları ve gerçek birer yaşamları vardı karakterlerin. Bu sebepler de hikayeyi daha gerçek ve daha sevimli yapıyor. Hayata dair de pek çok şey içeriyor. Çiklit seven herkese tavsiye ederim.









   Amber eşinden ayrılıp arkadaşı Milly ile yaşamaya başlıyor. Yeni bir hayata başlarken yeni bir işe giriyor ve Balıkçı Kız oluyor. Ve asıl hikaye buradan sonra başlıyor. Bu kitabı gerçekten çok severek okudum. Bazı bölümlerini oldukça komik buldum ve bazı bölümlerde Oscar’ı Gordon Ramsey’e( sakatlandıktan sonra futbola veda etmek zorunda kalan, sonra da İngiltere’nin en ünlü aşçıların biri) ve Marco Pierre White’a( kendisi 33 yaşındayken 3 yıldıza ulaşmış sihirli diye adlandırılan bir aşçı) benzettim. Bu kitabı herkese tavsiye ederim, mutlaka okuyun.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI