Sinem Akça-PERİ MASALIM

Kitap Tanıtımı
Sayfa Sayısı: 264
Basım Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Önce Kitap
Fiyatı: 17 tl





Çok sevilen romanı Pamuk Şeker'den sonra Sinem Akça'dan
Yasemin'in hikâyesinin devamını okumaya hazır mısınız?
Öyleyse buyurun sayfalarımızın arasına!
Yasemin'in aklı karışık...
Yasemin çok âşık...
Yasemin bıkkın!
Yasemin kim mi? Tanımıyor olamazsınız!
Otuzlu yaşlarının başındaki her kadın kadar gergin, aşkın hayatındaki yeri konusunda kariyeriyle savaşan her kadın gibi şaşkın Yasemin. Annesiyle yaşayan ve sevgilisinin evlenme teklif etmesini beklerken eski sevgilisini unutmaya çalışan bir kadın o. Yasemin'in yakın arkadaşlarıyla birlikte bu bekleyişe siz de katılmak isterseniz gecikmeyin... Hemen okumaya başlayın.

Yorumum


   Pamuk Şeker’den sonra merak etmiştim bu kitabı. Zira öyle bir yerde bitti ki dört gözle bekletti beni. Güzel vakit geçirmeyi ummuştum zaten ama bu kadar kahkaha atacağımı kesinlikle tahmin etmemiştim.

   Sinem Hanım’la bir kitap sayfasında yazdığı hikayesiyle tanışmıştım ve iyi ki de tanışmışım. Zaten çik-lit okumayı seven biriydim ama Türk yazarın kalemini okumak farklıydı. Sinem Hanım’ın baştan sona devam eden kahkaha garantili diyaloglarını ve birbirinden komik karakterlerini çok beğendim. Hele bir Didem vardı ki onu ne desem anlatmaya yetmez, okumak lazım. Bu kadar güldüğüm bir karakter olmamıştı uzun zamandır. Okurken vaktin nasıl geçtiğini fark etmedim ve kitabın sonuna nasıl geldiğimi hatırlamıyorum. Sonuna geldiğimde çok şaşırdım, beklemediğim şeyler oldu ve gözlerimin dolmasına engel olamadım. Ama yine de mutlu sonlara bayılıyorum.
 Kitabın dili, anlatımı, akıcılığı mükemmeldi. Kapağını da çok beğendim. Umarım yazarın daha pek çok kitabını okuyabiliriz. Mesela Fırat’ın aşık olduğu günleri okumak çok güzel olurdu.

                                                    
     Benim Seçtiklerim


  • Evvelki akşam; daha doğrusu gece saat birde kapıya dayanıp "Benim canım helva çekti, yapsanız da hep beraber yesek," dediği an Didem'i merdivenlerden itip boynunu kırmak ve yapılacak olan helvaya bir anlam kazandırmak isteğiyle doldum taştım adeta.
  • Kapıyı açar açmaz üstüme bir şey atlayıp yüzümü gözümü yalamaya başladı. Didem'in kucağından hangi ara fırladı da yapıştı üstüme anlamadım ki!                                    

    "Bu da ne böyle?"                                                                                                   "Köpek."                                                                                                               "Yemin et."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI