Gülümse Anılara - Camille Noe Pagan




Kitap Tanıtımı

Sayfa Sayısı: 360
Baskı Yılı: 2012
Dili: Türkçe
Yayınevi: Arkadya Yayınları


Hayatta en çok kime güvenirsiniz? Ailenize... En yakın arkadaşınıza... Sevgilinize...
Başarılı editör Marissa Rogers, liseden beri en yakın arkadaşı olan balerin Julia Farrarın adeta gölgesi haline gelmiştir. Julia arkadaşlıkları adına ne istiyorsa, Marrissa da hiç sorgulamadan onu yapar çünkü kendi ailesinden görmediği ilgi ve şefkati arkadaşından görmektedir. Özlemini duyduğu bu hislerin kaybolma düşüncesi ise çekilmezdir.Ancak Julia, talihsiz bir trafik kazası sonucu beyin travması geçirip kısmi hafıza kaybına uğrayınca, iki arkadaşın üstlendiği roller değişir. Marissa, karşısındaki bu yeni Juliaya alışmakta güçlük çekmektedir. En yakın arkadaşının, hafızasını geri kazanmak için Marissanın unutmayı tercih ettiği olayları öğrenmek istemesiyle, Marissa geçmişe farklı bir gözle bakacaktır.Fakat bu durum, onun hem kendini yeniden keşfetmesini sağlayacak hem de içinde yeni bir şüphenin oluşmasına neden olacaktır. Julia Farrar gerçekten onun en yakın arkadaşı mıdır?Affetmeyi ve unutmayı esas alan Gülümse Anılara, öyküsüyle içinizi ısıtacak, verdiği mesajlarla arkadaşlık, dostluk, özgüven gibi değerleri yeniden düşünmenizi sağlayacak bir roman...

"Gülümse Anılara, bizi içine alacak ilginç konusuyla dostluk hikâyelerini seven okuyucuların ilgisini çekecek bir roman."Library Journal



Yorumum


Son derece keyifle okuduğum bir kitap oldu Gülümse Anılara. Kitabın sayfalarında kayboldum resmen. Kimi zaman Marissa ve Julia’nın anılarında kimi zaman da kendi anılarımda. Bana kendi dostluklarımı, ailemi ve anılarımı hatırlatan, okurken beni olduğum ortamdan soyutlayan bir kitaptı. Dili öyle akıcıydı ki sayfaların nasıl bittiğini farkına varamadım son sayfasına gelene dek. Son sayfasına geldiğimde ise neden bitti ki dedim. Bazen Marissa’ya bazen de Julia’ya çok kızdım. Kendimi onların yerine koyup ben olsam ne yapardım dedim. Ve gördüm ki bazen aileler,dostluklar sınanabiliyormuş ve önemli olan da bundan başarıyla geçmekmiş. Bazen arkadaşlarımız için fedakarlık yapmak, bazı şeyleri görmezden gelmek gerekliymiş. Bunun güzel bir örneğiydi bu kitap. Dili, anlatımı,karakter seçimleri ve işlenişleri çok güzeldi. Çevirisi ise mükemmeldi. Hatasız yapılmış. Geçmişe dönüşler arada çok güzel işlenmiş ayrıca. Arkadya Yayınları’na çok teşekkürler bu özenli çalışma için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI